Erzincan'da inşaat sahasında doğalgaz sızıntısı
Erzincan'da şehir merkezindeki bir inşaat sahasında meydana gelen doğalgaz sızıntısı, ekiplerin müdahalesiyle kontrol altına alındı.
24 Haz 2026 - 04:01
YAYINLANMA
İnönü Mahallesi 17. Sokak'ta bulunan Merkez Çarşısı inşaat alanında doğalgaz kokusu hisseden vatandaşlar durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi.
İhbar üzerine bölgeye polis, itfaiye ve doğalgaz dağıtım şirketi ekipleri sevk edildi.
Polis ekipleri çevrede güvenlik önlemi alarak vatandaşları bölgeden uzaklaştırırken, doğalgaz ekipleri sızıntının kaynağını tespit etmek için çalışma başlattı.
Ekiplerin müdahalesiyle gaz akışı kesilerek sızıntı kontrol altına alındı.
Olayda herhangi bir can kaybı ya da yaralanma yaşanmazken, ekiplerin gerekli güvenlik tedbirlerini almasının ardından bölgedeki risk ortadan kaldırıldı.
Sızıntının nedenine ilişkin inceleme başlatıldı.
Kaynak :
Ntv.com.tr
YORUMLAR
İLGİNİZİ
ÇEKEBİLİR